چند نکته که قبل از طراحی یک آشپزخانه مدولار باید بدانید
نوشته شده توسط : امین


آشپزخانه های مدولار یک انتخاب محبوب در میان صاحبان خانه های مدرن هستند زیرا از هر گوشه و کنار فضای موجود استفاده می کنند. امروزه بازار طرح های مختلفی از آشپزخانه های مدولار دارد که سلیقه ها، بودجه ها و اندازه های خانوادگی متفاوت را در نظر می گیرند. پس عاقل باشید، هوشمندانه انتخاب کنید و یکی را انتخاب کنید که برای فضای آشپزخانه شما مناسب است اما سبک آشپزی شما. در اینجا پنج نکته وجود دارد که قبل از طراحی یک آشپزخانه مدولار باید در نظر داشته باشید.

قانون مثلث طلایی

قانون مثلث طلایی می گوید که دال آماده سازی ( سینک )، واحد ذخیره سازی ( یخچال) ، محدوده پخت و پز ( اجاق گاز )، باید در فاصله چهار تا نه فوتی نصب شوند. سینک، اجاق گاز و یخچال نقاط کانونی آشپزخانه هستند و بنابراین باید به صورت استراتژیک قرار گیرند. یکی از موارد عالی این است که اجاق گاز و یخچال خود را در مقابل یکدیگر قرار دهید و سینک در مرکز قرار گیرد - به شکل یک مثلث آزمایشی. برای اینکه این مثلث طلایی بسیار کاربرپسندتر شود، جزئیات کوچکی مانند قرار دادن وسایلی که اغلب استفاده می کنید را به یخچال نزدیکتر کنید. به یاد داشته باشید، همه چیز را طبق عملکرد جدا کرده و دسته بندی کنید.

قوانین مثلث طلایی، دال مواد آشپزخانه (سینک)، واحد ذخیره سازی (یخچال)، محدوده پخت و پز، باید در فاصله 1 تا 2 متری نصب شوند.

از مواد باکیفیت استفاده کنید

 

هر طراح داخلی با تجربه به شما می گوید که چرا آشپزخانه مدولار شما به مواد کم تعمیر و نگهداری مانند چوب یا شیشه برای کابینت ها، سینک های ضد زنگ و میزهای مرمر آشپزخانه نیاز دارد. چنین موادی تمیز کردن فضای شما را ساده و سریع می کند. به یاد داشته باشید، هدف از یک آشپزخانه مدولار ساده کردن زندگی با دسترسی آسان به هر گوشه و کنار آشپزخانه شما است. نگهداری آسان مواد کار را آسان می کند.

 





:: برچسب‌ها: آشپزخانه مدولار ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: